آرمینآرمین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

تپل مپل

آرمین و انتخابات

1392/4/21 16:06
نویسنده :
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرمین

سلام

ماه گذشته بود که وقتی میرفتم بیرون میدیدم که عده ای عکسشونو چسبونده بودن به دیوار و یا از تلویزیون پخش میکردن از بابام پرسیدم اینا کی هستن و چرا عکساشونو میچسبونن به دیوار ؟

بابام هم گفت اینا نامزد انتخابات شدن

برام جالب بود اما نمیدونم چرا چندتا از فامیلامون هم که نامزد دارن عکسشونو نمیچسبونن به دیوار و یا از تلوزیون پخش نمیکنه ؟

منم تصمیم گرفتم نامزد کنم یعنی نامزد بشم مثله اینا که عکسشونو میزنن دیوار

خیلی دوست دارم یه شورا مثله شورای شهر که بابام برام توضیح داد درست کنم و از دوستام دعوت کنم بیان تو جلسه با هم صحبت کنیم و مشکلاتمونو بگیم و براشون یه فکری کنیم

الان یکی از بزرگترین مشکلاتی که من دارم و نمیدونم چی کار باید کنم اینه که چند روزه مامانم بهم شیر نمیده

منم هرچی بهش میگم گوش نمیده میگه تو دو سالت شده منم میخوام روزه بگیرم دیگه نمیشه بهت شیر بدم

حالا اگه شورای کودکان شهر رو تشکیل بدم شاید بتونیم با هم دیگه مشکلاتمونو حل کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تپل مپل می باشد